اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برخی از ورزشکاران آب در آسیاب دشمن می‌ریزند/ سوزاندن پرچم کشور گناه نابخشودنی است

عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان در مسابقات پارالمپیک 2016 ریو و قهرمان بازی‌های پارآسیایی 2018 جاکارتا به اتفاقات اخیر کشور و تحریک جوانان و نوجوانان برای حضور در اغتشاشات توسط برخی از ورزشکاران واکنش نشان داد.

برخی از ورزشکاران آب در آسیاب دشمن می‌ریزند/ سوزاندن پرچم کشور گناه نابخشودنی است

حمید اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اتفاقات اخیر و ایجاد برخی ناآرامی‌ها در کشور توسط عوامل دست‌نشانده ضد انقلاب و همچنین افراد فریب‌خورده اظهار کرد: اتفاقات اخیر مثل سال ۹۸ یا ۸۸ دو بعد دارد، یکی اعتراض و دیگری اغتشاش. برخی اعتراضاتی دارند و مطالبه‌گری می‌کنند اما این وسط خیلی‌ها تنها دنبال اغتشاش هستند و می‌خواهند به قول معروف مردم را به جان هم بیندازند و هدف بعدی هم تجزیه‌طلبی توسط این افراد دست‌نشانده خواهد بود که باید به اینها بگوئیم کورخوانده‌اید.

وی با بیان اینکه سوءاستفاده از وضعیت اخیر، کاری بود که رسانه‌های بیگانه روی آن برنامه‌ریزی داشتند، عنوان کرد: به نظر من اگر مشکلی در مملکت ما پیش بیاید یک اختلاف خانوادگی است و نباید کاری کنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود، رسانه‌های بیگانه دشمنی دیرینه‌ای با ما دارند و این چند روز هم تمام تلاش خود را به کار بستند تا به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

عضو سابق تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به تحریک نوجوانان و جوانان توسط برخی چهره‌های ورزشی برای حضور در اغتشاشات ادامه داد: برخی از ورزشکاران در ماجرای اخیر احساسی برخورد کردند، دعوت‌کنندگان به حضور مردم در اغتشاشات نباید دست به چنین رفتارهایی می‌زدند، چراکه ما مدیون خون شهدا برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور هستیم.

وی افزود: عده‌ای به‌ خصوص نوجوانان که اهداف سیاسی در سر نداشته و ندارند، در روزهای اخیر فریب افراد دست‌نشانده را خورده و بازی‌های منافقین و گروهک‌های تروریستی را در کشور پیاده کردند، اما در هر صورت آتش زدن قرآن و پرچم مقدس کشورمان که هویت هر ایرانی است، یک گناه نابخشودنی به شمار می‌رود.

اسلامی تصریح کرد: تحریک توسط برخی ورزشکاران برای حضور در اغتشاشات که بعضا هم با فشار صورت گرفت محکوم است اما نباید همه را به یک چشم ببینیم. بسیاری از ورزشکاران ما برای بالا بردن پرچم کشورمان در میادین بین‌المللی از جان مایه می‌گذارند و شهدا را الگوی اصلی خود می‌دانند و اجازه تعرض به وطن را نداده و نمی‌دهند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول