اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اغتشاشات اخیر هیچ‌گونه پایگاه مردمی نداشت

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اغتشاشگران تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با ترفندهای مختلف مردم را به صحنه بیاورند اما بصیرت و آگاهی مردم سبب ناکام ماندن جریان‌های برانداز و ضد انقلاب شد.

اغتشاشات اخیر هیچ‌گونه پایگاه مردمی نداشت

رضا صفری، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اغتشاشات اخیر محصول تلاش و کوشش جریان‌های ضد انقلاب و اپوزیسیون نظام اسلامی است، اظهار داشت: دستاوردهای دولت و نظام اسلامی جریان ضد انقلاب را به این نتیجه رساند که اگر دولت با شتاب توفیقات گذشته پیش رود، دشمنی‌هایشان در سطح داخل و خارج خنثی خواهد شد.

وی افزود: در واقع دشمنی‌ عناصر ضد انقلاب محصول توفیقات روزافزون دولت و نظام اسلامی در منطقه و جهان و حاصل تلاش‌های اتاق فکر و سازمان‌های جاسوسی در دنیا است.

صفری با یادآوری اینکه این فتنه با سازماندهی عناصر خودفروخته و میدان‌داری سلبریتی‌هایی که دل در گرو فرش قرمز اسکار و جشنواره‌های جهانی دارند مدیریت شد، تأکید کرد: لازم است دستگاه حاکمیتی و در رأس آن قوه قضائیه بدون هیچ‌گونه مسامحه‌ای با عاملان اصلی و محرکان اغتشاشات اخیر برخورد قاطع و جدی را در دستور کار خود قرار دهد.

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه نباید رأفت اسلامی را خرج اشخاصی که از پول بیت‌المال به مقام و شهرت رسیده‌اند، عنوان کرد: بسیاری از افراد دستگیر شده در ماجرای آبان ۹۸ همان افرادی بوده‌اند که در اغتشاشات گذشته نیز نقش داشته‌اند و در این راستا نباید رأفت اسلامی شامل حال چنین افرادی شود زیرا به صلاح جامعه اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر هیچ‌گونه پایگاه مردمی نداشت و در این راستا اغتشاشگران تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با ترفندهای مختلف مردم را به صحنه بیاورند، تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مردم سبب ناکام ماندن جریان‌های برانداز و ضد انقلاب شد و مردم در راهپیمایی‌ها انزجارشان را از هنجارشکنی‌ها نشان دادند و صف خود را از تعداد اندک فتنه‌گران جدا کردند.

صفری با یادآوری اینکه همراهی مردم با نیروی انتظامی باعث شد که جریان فتنه‌گر به نقشه‌های مورد نظر خود نرسد، خاطرنشان کرد: در جریان این اغتشاشات نیروهای آموزش دیده به میدان آمدند و با درایت، هوشیاری و زمان‌شناسی توانستند این آشوبگران سازمان‌یافته را مدیریت و نقشه آن‌ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول