اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

امداد رسانی به ۳۴۰ مورد حادثه توسط جمعیت هلال احمر استان مرکزی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری امداد رسانی به ۳۴۰ مورد حادثه در سطح استان توسط نجاتگران این جمعیت صورت گرفته است.

امداد رسانی به ۳۴۰ مورد حادثه توسط جمعیت هلال احمر استان مرکزی

عبدالکریم شعبان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در تشریح فعالیت‌های ۶ ماهه حوزه امداد و نجات از امدادرسانی به ۳۴۰ مورد حادثه در سطح استان خبر داد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با ۱۳ پایگاه امداد جاده‌ای و یک پایگاه کوهستان، ۷۰ خودروی کمک‌دار و آمبولانس و ۵۰۰ نیروی عملیاتی در ۶ ماهه نخست سال جاری امدادرسانی به ۳۴۰ مورد حادثه در سطح استان داشته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: این حوادث شامل ۲۴۰ مورد حادثه جاده‌ای، ۶ مورد سیل و آب‌گرفتگی، ۱۷ مورد حادثه کوهستان و ۷۷ مورد نیز سایر حوادث بوده است.

به گفته شعبان زاده در این حوادث ۴ هزار و ۷۳۶ نفر دچار حادثه شده‌اند که در این راستا ۲۱۹ نفر به مراکز درمانی انتقال، ۸۷ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، ۳۸۲ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۴۳ مورد نیز رهاسازی شده‌اند.

وی تأکید کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی همواره با آمادگی کامل برای مقابله با حوادث و سوانح آماده خدمت‌رسانی هستند و هموطنان می‌توانند با تماس با سامانه 112 هرگونه حادثه‌ای را به این جمعیت اعلام تا در کمترین زمان ممکن به یاری مردم بشتابیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول