اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خدمات‌رسانی مواکب سمنان در اربعین مثال‌زدنی بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان در پیامی تأکید کردند: حماسه حضور بی‌نظیر مردم استان سمنان در کنگره عظیم اربعین حسینی و خدمات‌رسانی مواکب استان در اربعین مثال‌زدنی بود.

خدمات‌رسانی مواکب سمنان در اربعین مثال‌زدنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پیامی از موکب‌داران اربعین استان سمنان تقدیر کردند.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر در اربعین حسینی، عاشقان اهل‌بیت (ع) در حماسه‌ای جاوید از شور و عشق، ناب‌ترین صحنه‌های دلدادگی و مهر آفریدند و ره‌یافتگان به حریم کبریایی ذبیح‌الله را به عطر سلام و صلوات نوازش کرده و در موکب لطف پذیرا شدند.

در ادامه آمده است: بی‌تردید تلاش و مجاهدت خالصانه خدام الحسین (ع) در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی که به تعبیر مقام معظم رهبری پرچم بلند حضرت سیدالشهدا (ع) و نشانه ارادت پروردگار برای برافراشته کردن پرچم اسلام اهل‌بیت (ع) است، باشکوه‌تر از پیش در جوار اعتاب مقدسه و بارگاه مطهر ائمه اطهار (ع) در کشور عراق برگزار شد، را نمی‌توان در مقام پاداش و اجر، ارزش‌گذاری کرد و شکی نیست که قدر همت و اجر خدمت این عزیزان در نزد خدای تعالی محفوظ و ذخیره خیر برای آخرت خواهد شد.

در ادامه آمده است: بر همگان واضح و مبرهن است که برپایی خیمه عزای سیدالشهدا (ع) و بذل جان و مال برای آن حضرت موجب شفاعت و عنایت این خاندان است و خوشبخت کسی که در این سلسله عشق‌ورزی و مهر، سهمی داشته و بهره‌ای از آن خود کرده است.

این پیام می‌افزاید: حماسه حضور بی‌نظیر مردم استان سمنان در کنگره عظیم اربعین حسینی با همراهی و خدمات‌رسانی مواکب مردمی خدمت‌رسانی به زوار سیدالشهدا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اسکان، تغذیه و سلامت نمایش‌دهنده صحنه ایثار، عشق، عاطفه و محبت بین مسلمین، عاشقان و دلدادگان آن حضرت بود.

در ادامه آمده است: در این بین، درخشش مواکب حسینی استان به‌ویژه در حوزه رسانه و پزشکی از وجوه تمایز مواکب حسینی استان به نسبت سایر استان‌های کشور است که در این مجال جای دارد ضمن قدرشناسی از آحاد مردم شریف، مؤمن و خیران استان به‌واسطه حضور در این آیین ارزشمند معنوی، تشکر و تقدیر خالصانه و عمیق خود را از همت مثال‌زدنی و خدمات‌رسانی بی‌منت خدام الحسین (ع) در تمامی موکب‌های خدمات‌رسان استان سمنان مستقر در داخل و خارج از کشور بیان کرده و از درگاه آن کریم بی‌همتا، صحت، سعادت و عاقبت‌به‌خیری را برای تمامی خواهران و برادران ایمانی و هم استانی خود آرزو کنیم.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول