اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دین‌محمدی: بعد از بازی پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدم

مهاجم سابق تیم تراکتور گفت: بعد از بازی تیم تراکتور برابر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدم.

دین‌محمدی: بعد از بازی پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدم

غلامحسین دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در بازی تراکتور با پرسپولیس در لیگ قدس که در تبریز با تساوی بدون گل به اتمام رسید، چندین مرتبه بالاتر از مرتضی فنونی‌زاده مدافع بلند قامت حریف ضربه سر زدم و آقای آذرنیا سرمربی تیم تراکتور هم به من اعتماد به نفس داده بود و عملکرد خوبی را در این بازی داشتم و بعد از اتمام این دیدار، در لیست علی پروین سرمربی وقت تیم ملی قرار گرفتم.

دین‌محمدی در مورد گلزنی به تیم پرسپولیس گفت: در دهه 70 سابقه گلزنی به تیم پرسپولیس را داشته و یک خاطره شیرینم مربوط به زمانی است که پیراهن شهرداری تبریز را بر تن داشتم و در بازی مقابل پرسپولیس چند مدافع حریف را جا گذاشته و موقعیت گل برابر غلامرضا سنگ‌فروش ایجاد کردم تا وی با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه این تیم کند.

سرمربی تیم نونهالان تراکتور افزود: با آمدن آقای بردیف شاهد تحول در بازی تیم تراکتور هستیم و امیدوارم در بازی مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی را کسب کرده و قطعا تراکتور امسال از تیم‌های مدعی لیگ خواهد بود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول