اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایران به شرق و غرب احتیاج ندارد/بهترین راه مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایران به غرب و شرق هیچ احتیاجی ندارد، گفت: بهترین راه مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است.

ایران به شرق و غرب احتیاج ندارد/بهترین راه مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار برنامه در حوزه‌های مختلف برای  هفته دفاع مقدس تدوین و برنامه‌ریزی شده که در حال برگزاری است، اظهار کرد: بیشتر برنامه‌های که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود در راستای جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری هم مدت‌ها قبل به این موضوع تاکید داشتند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند تا با سیاه‌نمایی در کشور آشوب و فتنه ایجاد کنند، گفت: عمق بخشی از وظایف سپاه است و بسیج هم در همه حوزه‌ها در کنار مردم به ویژه مردم مناطق محروم حضور دارد و تا کنون هم فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه امروزه شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف از جمله علمی و دفاعی و... هستیم، عنوان کرد: بهترین راه مبارزه با دشمنان در راس  آمریکا و ایجاد یاس و ناامیدی در بین دشمنان، خدمت به مردم است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی در کشور در راستای پیشرفت و آبادانی در حال انجام است، گفت: هر چند از این اقدامات قانع نیستیم، چرا که دست‌یابی مردم به امکانات و رفاه، بیشتر از این‌ها باید باشد و باید تلاشمان را چند برابر کنیم و در خدمت مردم باشیم.

طهماسبی با اشاره به حضور پر شور مردم زنجان، در راهپیمایی و تجمع امت محمد رسول الله(ص) گفت: در حال حاضر ایران به شرق و غرب هیچ احتیاجی ندارد و با وجود فتنه‌های بین‌المللی که علیه نظام صورت گرفته مردم همچنان پای شعارها و آرمان‌های ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.
انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول