اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تشرف بیش از ۸۶هزار زائر از نیشابور برای زیارت امام رضا(ع)

مسئول مجمع عالی خادمین سلسه الذهب نیشابور گفت: در دهه آخر صفر امسال بیش از ۸۶هزار نفر به قصد زیارت و عزاداری شهادت امام هشتم از نیشابور به مشهد رفتند

تشرف بیش از ۸۶هزار زائر از نیشابور برای زیارت امام رضا(ع)

ابوالفضل مشکیان در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: امسال بیش ۸۶ هزار نفر در قالب ۳۰۰ کاروان از نیشابور برای زیارت امام‌رضا(ع) و عزاداری دهه آخر صفر به مشهد رفتند.

مسئول مجمع عالی خادمین سلسله الذهب نیشابور با بیان این که امسال خیرین بیش از ۸ میلیارد تومان جهت زائران هزینه کردند، تشریح کرد: در مسیر راهپیمایی زائران ۸۰ ایستگاه صلواتی و در ۱۲۳ نقطه اسکان شبانه برپا شد و زائران بدون حادثه و در آرامش مسیر نیشابور تا مشهد را طی کردند.

مشکیان با اشاره به این که مجموعه دولت و معاونت زیارت باید توجه بیشتری به انجام کارهای زیرساختی داشته باشد، تاکید کرد: احداث کمپ‌های زائر در مسیر جاده نیشابور به مشهد، ساخت سرویس‌های بهداشتی کاملتر، حمام‌های صحرایی برای زائران سواره و پیاده و تقویت سرویس‌های خدمات رسان به شکل دائمی باید در دستور کار سازما‌های ذیربط قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول