اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ظرفیت فضای مجازی در کسب و کار قابل توجه است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ظرفیت فضای مجازی در توسعه کسب و کارها و اشتغال به ویژه در مناطق روستایی را یادآور شد و گفت: در صورت بهره‌گیری کسب و کارهای روستا محور از فضای مجازی زمینه عرضه و فروش محصولات به اقصی نقاط کشور فراهم می شود

ظرفیت فضای مجازی در کسب و کار قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حامد سرائی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در دیدار با امام جمعه شهرستان ابهر با تأکید برلزوم توجه همزمان به توسعه اینترنت و فرهنگ سازی در فضای مجازی اظهار کرد: با توسعه قابل ملاحظه دسترسی به اینترنت در سطح شهرها و روستاهای استان به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا و فراهم آمدن آموزش‌های مجازی برای کودکان و نوجوانان، توجه به محتواسازی در فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، نهادها و سازمان‌های متعددی در محتواسازی و فرهنگ سازی در فضای مجازی مسئولیت دارند.

وی از برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تأمین محتوای سالم اینترنت متناسب با کاربران کودک و نوجوان در فضای مجازی خبر داد تا خانواده‌ها با اطمینان خاطر امکان دسترسی به اینترنت را برای فرزندان خود فراهم آورند.

سرائی ظرفیت فضای مجازی در توسعه کسب و کارها و اشتغال به ویژه در مناطق روستایی را یادآور شد و گفت: در صورت بهره‌گیری کسب و کارهای روستا محور از فضای مجازی زمینه عرضه و فروش محصولات به اقصی نقاط کشور فراهم می شود و جوانان روستایی می‌توانند در روستای خود مشغول به کار شوند که نقش به سزایی در پیشگیری مهاجرت از روستا به شهر خواهد داشت.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین مرادپور، امام جمعه شهرستان ابهر از اهمیت انکار ناپذیر فضای مجازی در توسعه کسب و کارها و تسهیل امور گفت و بر لزوم برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی محتوای فضای مجازی تأکید کرد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول