اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تأمین برخی از قطعات مترو و اتوبوس توسط شهرداری تهران در بورس‌کالا

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر از تأمین برخی از قطعات مورد نیاز مترو و اتوبوس در بورس کالا توسط شهرداری تهران خبر داد.

تأمین برخی از قطعات مترو و اتوبوس توسط شهرداری تهران در بورس‌کالا

هادی علیرضایی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره خرید و فروش در بورس‌کالا توسط شهرداری تهران اظهار داشت: علاوه بر عرضه املاک در شهرداری تهران در بورس‌کالا که با موفقیت‌های خوبی همراه بود، قرار است لوازم یدکی خودرو و برخی از قطعات مترو و اتوبوس نیز از طریق بورس‌کالا انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه خرید و فروش گل و گیاه، تابلوهای زیباسازی و ضایعات آهن نیز از دیگر موضوعات مورد توجه برای خرید و فروش در بورس‌کالا است،‌گفت: خرید و فروش در بورس‌کالا علاوه بر شفافیت‌ها سبب 30 درصد صرفه‌جویی در منابع شهرداری تهران شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد رقابت سالم از دیگر مزایای انجام خرید و فروش در بورس‌کالا است که مورد توجه شهرداری تهران قرار گرفته و برنامه‌های گسترده‌ای در این راستا مدنظر داریم.

گفتنی است؛ پس از پذیرش و عرضه دو واحد مسکونی شهرداری تهران در اواسط مرداد و یک ملک دیگر آن در اوایل شهریور در بازار فرعی بورس کالا، چهارمین ملک شهردای در بورس کالا طی روزهای اخیر پذیرش شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول