اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برپایی «میز خدمت» مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم

«میز خدمت» مدیران در استان سمنان برای پاسخگویی به مردم و رسیدگی مستقیم به مسائل و مشکلاتشان برپا شد.

برپایی «میز خدمت» مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صبح امروز هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، در راستای پاسخ‌گویی به سؤالات و رفع مشکلات مردم و جامعه هدف، در دیدار عمومی و چهره به چهره مسؤولان با مردم و آشنایی با مشکلات آن‌ها حضور یافت و اظهار کرد: راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای رفع مشکلات مردم و درخواست‌های آن‌ها در میز خدمت به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که خدمت نوعی عبادت است، افزود: عبادت زمان و مکان نمی‌شناسد؛ در محل کار و هر تجمعی جوابگوی مردم هستیم و این یک افتخار است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان این‌که برپایی میز خدمت رضایت‌مندی مردم را در پی دارد، گفت: با توجه به مشکلات مراجعه‌کنندگان و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف، نیاز است تا این برنامه ادامه داشته باشد.

کانونی‌های سمنان نیز همراه با مردم مؤمن و متدین با شرکت در راهپیمایی خودجوشی، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و احترام به ارزش‌های دینی را خواستار شدند و اقدامات هنجارشکنانه روزهای اخیر و هتک حرمت به مقدسات و ارزش‌های انقلاب اسلامی و هرگونه اغتشاش و ناآرامی در جامعه را محکوم کردند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول