اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رشادت‌های دوران دفاع مقدس هرگز از یادها نخواهد رفت

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: همه مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های آزادگان، جانبازان و شهدا هستیم و این رشادت‌ها هرگز از یادها نخواهد رفت.

رشادت‌های دوران دفاع مقدس هرگز از یادها نخواهد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین‌پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاونان، رؤسای امور و گروه مالیاتی، رئیس اداره حراست، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و کارشناس مسؤول روابط عمومی این اداره کل، به پاس رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، با خانواده شهید رکن‌آبادپو دیدار و با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در این دیدار، با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهداست.

علی حسین‌پور، شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: خانواده‌های ایثارگران و جانبازان با صبر خود نشان دادند که اسوه‌های پایداری، استقامت و پایه‌های استوار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی همین خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران هستند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، روحیه خدمت‌گزاری در جامعه را دوچندان می‌کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است. 

حسین‌پور بیان کرد: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در کشور قرار گیرد.

وی گفت: تقارن ایام پایانی ماه صفر و هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس سه رویداد ارزشمند در جهت تبیین و تبلیغ فرهنگ عاشوراست.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: ما مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های آزادگان، جانبازان و شهدا هستیم و این رشادت‌ها هرگز از یادها نخواهد رفت.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول