اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فضای مجازی نباید باعث غفلت جوانان از اصول انقلاب شود

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: فضای مجازی افسار گریخته نباید باعث شود عده‌ای جوان نسبت به اصول اصلی انقلاب غافل شوند.

فضای مجازی نباید باعث غفلت جوانان از اصول انقلاب شود

جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با تشکر از حضور حماسی مردم در محکومیت فتنه اخیر اظهار کرد: تقابل خیر و شر در طول تاریخ بشر همیشه در حال انجام و رویایی بوده و تا ظهور منجی(عج) ادامه دارد و ابدی است. این فتنه و اغتشاشات اخیر جزئی که این بار از آستین عده‌ای برآمد که ادعای مخالفت حجاب اجباری داشتند نیز در همین چاچوب تعریف می‌شود و چیز جدیدی نیست و برای ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران این مسائل تازگی ندارد.

وی با بیان اینکه ثمره مهم این وقایع نمایان شدن دشمنی، بغض، کینه و حدق بیش از پیش عده‌ای قسم خورده و دشمن خونی جمهوری اسلامی است، گفت: در این حوادث وحدت نیروهای انقلاب با مردم و حضور پرشکوه مردم در صحنه نشان داد که به هیچ وجه شلوغی‌ها مردم نیستند که به اموال عمومی و آسایش مردم آسیب می‌زنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری یکی از اصول مذهبی، اعتقادی، دینی، فرهنگی و از ثمرات مهم انقلاب همچنین از فرامین اصلی امام(ره) را حجاب برشمرد و اضافه کرد: در حوزه‌های فرهنگی که حجاب در زیرمجموعه آن تعریف می‌شود باید کارهای تبیینی انجام و برای نسل جدید تبیین شود.  

شربیانی در ادامه تأکید کرد: نباید اجازه داد فضای مجازی افسار گریخته باعث شود عده‌ای جوان نسبت به اصول اصلی انقلاب غافل شوند و جهاد تبیین به فرموده رهبری در این راستا اهمیت دارد.

وی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی عنوان کرد: در همه جوامع و حکومت‌ها حتی غربی‌ها که برخلاف آنچه هست خود را سرآمد دموکراسی می‌دانند، نیروهایی که عهده دار امنیت و نظم بوده در نهایت مصونیت و قدرت هستند لذا باید دست نیروهای انتظامی را ببوسیم که با صبوری و کمترین ایجاد تنش و چالش سعی کردند نظم، انضباط و امنیت را برقرار کنند و این هجمه‌های اخیر، مظلومیت نیروی انتظامی است که با مشقت‌های موجود با از خودگذشتگی و ایثار به عنوان شاخص‌های اصلی انقلاب خدمت می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در پایان یادآور شد: باید در دفاع از نیروی انتظامی قدم برداریم و نباید خدای نکرده طبق منویات مقام معظم رهبری ذره‌ای از اقتدار نیروی نظم آفرین خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول