اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شش طرح روستایی و دانش بنیان در شهرستان گنبدکاووس قرار دارد

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در حوزه تسهیلات سفر رئیس جمهور و رشد هشت درصدی تعداد شش طرح روستایی و دانش بنیان در حوزه شهرستان گنبدکاووس قرار دارد که از این تعداد دو طرح دانش بنیان و چهار طرح روستایی هستند.

شش طرح روستایی و دانش بنیان در شهرستان گنبدکاووس قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه در هفتمین جلسه ستاد رشد هشت درصدی و مصوبات سفر رئیس جمهور با حضور مدیران شهرستان اظهار کرد: گنبدکاووس در تمام موضوعات به صورت جهادی عمل کرده و این امر سبب شده تا علاوه بر اینکه توقع و انتطار مدیران ارشد استانی بالا رود جایگاه شهرستان نیز ارتقاء پیدا کند.

وی تصریح کرد: مدیران تلاش کنند تا با همان کار جهادی تسهیلات حوزه رشد هشت درصدی را بیش از ۱۱ درصد جذب کرده و تا ۱۳۰ درصد محقق کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: جایگاه شهرستان گنبدکاووس در سطح استان در جذب تسهیلات رشد هشت درصدی حدود ۳۱ درصد بوده و تلاش داریم تا بعد از تعطیلات و ظرف مدت یک هفته این رقم را به بیش از ۷۰ درصد برسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده تعدادی از پرونده ها در دستگاه های اجرایی مختلف اماده ثبت بوده و به محض رفع قطعی اینترنت، در سامانه ثبت خواهد شد و ثبت این تعداد در ارتقاء جایگاه شهرستان در استان تاثیر بسزایی دارد.

دهرویه گفت: در حوزه شهرک صنعتی به عنوان یک حوزه تولیدی توجه بیشتری داشته و تاکنون جلسات مختلف استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شده تا با رفع مشکلات این واحدها، میزان تولید ما در سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: هفته اینده جلسه ای برگزار و در ان تمام مصوبات سفر و مصوبات رشد هشت درصدی به صورت مورد به مورد بررسی شده تا بتوانیم مشکلات این مصوبات را رفع و تسهیلات بیشتری در راستای ارتقاء شهرستان جذب کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در حوزه تسهیلات سفر رئیس جمهور و رشد هشت درصدی تعداد شش طرح روستایی و دانش بنیان در حوزه شهرستان گنبدکاووس قرار دارد که از این تعداد دو طرح دانش بنیان و چهار طرح روستایی هستند.

تعداد ۵۵ پرونده با اعتبار بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان در حوزه تسهیلات ثابت رشد هشت درصدی گنبدکاووس تشکیل شده است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت: در حوزه تسهیلات ثابت در بخش رشد هشت درصدی تاکنون تعداد ۵۵ پرونده با اعتبار بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان و در حوزه تسهیلات سرمایه در گردش نیز اعتباری بالغ بر ۳۹۳ میلیارد تومان در شهرستان تشکیل شده است.

محمدرضا میرنیا اظهار کرد: وضعیت شهرستان به لحاظ جذب تسهیلات رشد هشت درصدی مطلوب نبوده و گنبدکاووس در سطح استان جزو دو شهرستان اخر در این حوزه است.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت شرایط خوبی داریم که در این راستا تعداد ۳۸ پرونده با اعتبار ۴۱۵ میلیارد تومان جذب شده و بیش از ۶۱ درصد از سهم صنعت شهرستان در این راستا محقق شده است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول