اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پویش همگانی«ورزش و تربیت بدنی در مکتب علوی» برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر از برگزاری پویش همگانی «ورزش و تربیت بدنی در مکتب علوی » همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

پویش همگانی«ورزش و تربیت بدنی در مکتب علوی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با همکاری و مشارکت دفتر امام جمعه، کانون بسیج ورزشکاران و نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر و با توجه به نزدیک شدن 26 مهر ماه 1401 که در تقویم رسمی کشور به روز «ورزش و تربیت بدنی» نامگذاری شده پویش فرهنگی «ورزش و تربیت بدنی در مکتب علوی» را راه‌اندازی کرده است.
علی مقدم، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر هدف از برگزاری این پویش فرهنگی را ایجاد علاقمندی و اشتیاق به ورزش و پر رنگ‌تر کردن نشاط اجتماعی در بین آحاد جامعه و نیز افزایش سطح فرهنگ معرفتی شهروندان، بویژه جوانان و نوجوانان در تشویق به امر مطالعه در متون دینی و روایات اسلامی(مرتبط با ورزش و سلامتی) برشمرد و افزود: اداره ورزش و جوانان در راستای اهداف راهبردی در بخش ورزش و تفریحات سالم و در راستای گسترش و توسعه ورزش برای تحقق همگانی کردن آن تلاش داشته و اهتمام ویژه‌ای دارد تا با برنامه‌ریزی فعالیت‌های متنوع ورزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی جشنواره‌های ورزشی به اهداف مورد نظر دست یابد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر مرجع سوالات پویش فرهنگی «تربیت بدنی و ورزش در مکتب علوی» را مقاله « تشویق به ورزش و تفریحات سالم و هدفدار در مکتب علوی» دانست و افزود: منبع سوالات دهگانه اعلامی به صورت فایل پی دی اف در فضای مجازی و سایت و کانال‌های وابسته به اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر در شبکه‌های اجتماعی موجود است و علاقمندان و ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به متن مقاله و مطالعه آن، اقدام به پاسخگویی کرده و  پاسخنامه را در قالب یک پیامک (کد ده رقمی ) به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس به شماره 09125419689  در شبکه‌های اجتماعی (ایتا ، سروش ، واتسآپ و...) ارسال کنند.
وی مهلت ارسال پاسخ را پایان وقت اداری روز 26 مهر ماه 1401 اعلام کرد و افزود: پس از داوری و قرعه کشی به 10 نفر برگزیده این پویش فرهنگی لوح تقدیر و جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول