اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجتماع مردم قبله تهران در محکومیت اغتشاشگران

مردم شهرری با حضور در مراسم ۲۸ صفر، ضمن عزاداری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، اغتشاشات اخیر را محکوم کرده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از اقدامات آشوب گرانه و حرمت شکنان اعلام کردند.

اجتماع مردم قبله تهران در محکومیت اغتشاشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مردم مومن و ولایتمدار شهرری همزمان با بیست و هشتم ماه صفر، پیش از ظهر امروز از میدان شهدای شاملو تا میدان عبدالعظیم(ع) راهپیمایی کرده و در سوگ رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، به عزاداری پرداختند.

در این مراسم که با حضور پرشور جوانان و نوجوان، مردان و زنان انقلابی و همه اقشار مختلف مردم برگزار شد، عاشقان اهل بیت علیهم السلام ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوبگرانه اعلام کردند. 

عزادارن در این راهپیمایی، ضمن سردادن شعارهایی با مضامین دفاع از ولایت و آرمان‌های مقاومت همچنین برائت از هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با حرمت‌شکنان شدند.

عزداران شهرری در حالی که بر سر و سینه می‌زدند، با مشت‌های گره کرده خود علیه فتنه‌گران شعارهایی ازجمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه گر»، «حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است» و «ما حامی ولایتیم» سر داده و بر تداوم راه آرمان‌های شهدا تاکید کردند.

مردم انقلابی و ولایتمدار شهرری همچنین در این اجتماع بزرگ اعلام کردند؛ تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهند داد اغتشاشگران و فتنه گران در شهر مذهبی ری اقدامات آشوبگرانه انجام دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول