اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اجتماع بزرگ عزاداران نبوی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی

این روزهای ماه مهر، دوباره محیط مدرسه مملو از همهمه شده، اما نه به خاطر آغاز سال تحصیلی. همه فضای مدرسه از حضور زائران پیاده دهه آخر صفر مشهدالرضا(ع) شور خدمت و عطر دلدادگی در صحن و سرای امام ثامن الحجج(ع) گرفته است.

اجتماع بزرگ عزاداران نبوی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، گفت: اجتماع بزرگ «لبیک یا رسول‌الله» امروز همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی برپا می شود. 

امروز حرم مطهر رضوی میزبان هیئت‌های مذهبی، زائران و مجاوران عزاداری است که در روزهای پایانی ماه صفر به بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برای عرض تسلیت مشرف شده‌اند.

این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر با مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی حاج مهدی رسولی و جعفر ملائکه برپا می‌شود. همزمان با این اجتماع، زیارت از بعید حضرت رسول(ص) نیز توسط مهدی سروری با حضور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول