اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راهپیمایی مردم اصفهان علیه اقدامات آشوب‌گرانه+ فیلم و تصاویر

مردم اصفهان با حضور در مراسم عزاداری 28 صفر، ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

راهپیمایی مردم اصفهان علیه اقدامات آشوب‌گرانه+ فیلم و تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مردم اصفهان از ساعت ۸ صبح امروز با حضور در قافله عزای نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان به سوگواری پرداختند.

در این مراسم که با حضور پرشور جوانان و نوجوان برگزار شد، مردم ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده  و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

 

مردم با سردادن شعارهایی نظیر «حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است» و «ای اهل حرم وقت دفاع از حرم ما است، پر از خون علم ما است» بر تداوم راه دفاع از میهن و آرمان‌های شهدا تاکید کردند.

 

گفتنی است در این مراسم پیکر مطهر سه تن از شهدا تشییع شد.

 

 

مردم اصفهان «نیروی انتظامی تشکر تشکر» در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار از فتنه گران از نیروهای انتظامی در مقابله با اغشاش گران حمایت کردند.

 

مردم اصفهان در پایان این مراسم در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از اقدامات دولت بویژه مواضع اخیر رئیس جمهور در سازمان ملل متحد هرگونه توطئه افکنی، فتنه انگیزی، آشوب طلبی و اغتشاش را محکوم و خواستار مقابله قاطع و برخورد با فتنه گران شدند.

 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول