اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برخورد جدی، قاطع و قانونی با عاملان آشوب شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، گفت: از قوه قضاییه خواستاریم تا با عاملین آشوب و اغتشاش برخورد جدی، قاطع و قانونی شود.

برخورد جدی، قاطع و قانونی با عاملان آشوب شود

علی حدادی، رییس مجمع نمایندگان مجلس استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر کشور، گفت: از نیروهای انتظامی صمیمانه تقدیر می‌کنیم، این قشر در راستای حفظ امنیت کشور که برای تمامی گروه‌ها و اقشار مردمی حائز اهمیت است، شبانه روزی در حال تلاش است.

وی با اشاره به بررسی ابعاد مختلف پرونده فوت مهسا امینی، افزود: این پرونه بدون هیچ ملاحظه ای در حال بررسی و پیگیری است و مسؤولان ذیربط از جمله ناجا و پزشکی قانونی درگیر این پرونده هستند؛ موضوع بدون هیچ ملاحظه ای بررسی می‌شود و نتیجه نهایی علت فوت از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عدهای سازمان دهی شده از فوت مهسا امینی سو استفاده کردند و با بهانه تراشی و کشته سازی اقدام به برهم زدن امنیت و آرامش جامعه شده اند، اظهار کرد: متاسفانه شاهدیم که در این میان سلبریتی‌ها برخلاف امنیت ملی فراخوان داده اند و مردم را به آشوب و اغتشاش دعوت کردند.

حدادی با اشاره به اینکه حرکت ضد امنیت ملی و ایجاد اختلال در آرامش جامعه نیازمند پیگیری مسؤولان ذیربط است، اظها کرد: به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان البرز از زحمات نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و دیگر اقشاری که برای حفظ امنیت کشور تلاش کرده اند تقدیر ویژه دارم و خواستار این هستیم که با قاطعیت طبق روال قانونی با آشوبگران برخورد کنند.

وی در پایان ضمن یادآوری اینکه اغتشاشگران علیه باورهای دینی مردم آشوب به پا کرده‌اند، گفت: حمله به مساجد و آمبولانس یعنی حمله به باورهای معنوی و سلامت مردم؛ این گروه چگونه خود را حامی جان یک انسان می‌دانند؟ 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول