اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حسینی: دشمن از سرعت پیشرفت کشور هراسناک است/ تلاش‌ها برای متوقف کردن توسعه راه به جایی نخواهد برد

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: نیاز امروز جامعه و کشور، همبستگی و وحدت برای پیروزی‌های بیشتر در همه عرصه‌های بین المللی است و تلاش دشمن برای متوقف کردن سرعت پیشرفت کشور راه به جایی نخواهند برد.

حسینی: دشمن از سرعت پیشرفت کشور هراسناک است/ تلاش‌ها برای متوقف کردن توسعه راه به جایی نخواهد برد

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دشمن از سرعت پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هراسناک است و از این سبب سعی در ایجاد ناامنی در کشور را دارد. 

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم خود را خدمت‌گذار مردم می‌داند و برای پیشرفت کشور شبانه‌روز در حال تلاش است، افزود: نیاز امروز جامعه و کشور، همبستگی و وحدت برای پیروزی‌های بیشتر در همه عرصه‌های بین المللی است و تلاش دشمن برای متوقف کردن سرعت پیشرفت کشور راه به جایی نخواهند برد. 

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: دولت با جدیت برای جبران کمبودها و توسعه کمی و کیفی سطح زندگی مردم در حال تلاش است. 

وی افزود: در دولت بحث‌هایی در خصوص آموزش و پرورش و وزارت علوم همواره مطرح است هر چند کمبودهایی در این بخش‌ها وجود دارد که باید جبران شود و با تلاش و جدیت دولت این کمبودها برطرف خواهد شد. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: طرح توسعه آبادان و خرمشهر در معاونت اجرایی رئیس جمهور در دست بررسی است و نظرات مختلف در این رابطه جمع‌بندی شده و امیدواریم این طرح بتواند به ارتقاء زیرساخت های این ۲ شهرستان کمک کند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول