اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیانیه سپاه استان سمنان در پی شهادت بسیجی مدافع امنیت

سپاه استان سمنان در پی شهادت «محمدحسین سروری‌راد»، بسیجی مدافع امنیت توسط ایادی استکبار جهانی و منافقین بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه سپاه استان سمنان در پی شهادت بسیجی مدافع امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سپاه استان سمنان در پی شهادت «محمدحسین سروری‌راد»، بسیجی مدافع امنیت توسط ایادی استکبار جهانی و منافقین بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است:‌ شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

در ادامه می‌خوانیم: بار دیگر یکی از پیروان مکتب حضرت روح‌الله (ره) و عاشقان امام خامنه‌ای به قافله اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع) پیوست تا ثابت کند که صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است.

در این بیانیه آمده است: شهادت مظلومانه بسیجی دلاور، «محمدحسین سروری‌راد» توسط ایادی استکبار جهانی و منافقین کوردل موجبات تأثر، تأسف و انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی و پاسداران نظام جمهوری اسلامی در این مقطع حساس از تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی است.

سپاه استان سمنان افزوده است:‌ قطعاً حملات ناجوانمردانه معاندان مسلح و آشوب‌طلب از سوی وفاداران انقلاب اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت بساط حرکات کور و رذیلانه را به فضل الهی جمع خواهند کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان شهادت بسیجی دلاور، مجاهد انقلابی خود را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده شهیدپرور این شهید والامقام و مردم ولایتمدار و غیور شهرستان گرمسار و عموم مردم استان سمنان تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد بی‌گمان سرپنجه غیرت طلایه‌داران مرصاد باری دیگر تقاص خون این شهید مظلوم را از مزدوران داعشی خواهد ستاند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول