اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پیام مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به مناسبت آغاز سال تحصیلی

محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را به مناسبت آغاز سال تحصیلی ارسال کرد.

پیام مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به شرح زیر است:

بسمه تعالی
بار دیگر فصل روشن مهر از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سر انگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند . همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است ، ماه مهر یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است .
اول مهرماه روز جنب و جوش دانش آموزان شاد ، روز معلم های صبور و مهربان ، روزی که همه دیوارها ، میزها و صندلی های مدرسه آماده شده اند به روی اهالی درس و دانش لبخند می زنند .
ماه مهر ، ماه شکوفه ریزان گلبرگهای گل سرخ زندگی عالمانه و فرهیختگی برای همه جویندگان علم و دانش است.
ماه مهر ، ماه تندیس استمرار پایداری و استقامت برای جویندگی است .
چه شعف انگیز است نم نم بارش قطرات علم و دانش و طراوت نسیم روح انگیز آن برای شکفتن غنچه های اندیشه انسانهای به انتظار نشسته در پگاه میلاد فصل علم و دانش.
چه زیباست فرارسیدن این ماه نورانی و حیات بخش که از گذشته های دور ، نیاکان ما با آمدنش ردای مباهات به تن می کردند و با نگاهی سرشار از مهربانی به انتظار آمدنش اشک شوق جاری می کردند .
آغاز سال تحصیلی جدید را به همه معلمان، استادان و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشورمان به ویژه هنرستان های هنرهای زیبا تبریک و تهنیت عرض می نمایم . با امید به اینکه  با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان ، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار ، ایران جاویدان را سر افراز و سربلند سازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول