اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آغاز طرح‌ جابه‌جایی زوار حرم امام رضا (ع) با ناوگان اتوبوسی از امروز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح ویژه جابه‌جایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از امروز، دوم مهر، خبر داد.

آغاز طرح‌ جابه‌جایی زوار حرم امام رضا (ع) با ناوگان اتوبوسی  از امروز

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی، ‌با بیان اینکه طرح ویژه جابه‌جایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) در دهه پایانی ماه صفر از امروز شنبه دوم مهر‌ آغاز می‌ود و تا نهم مهر‌ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، بیان کرد: همه سرویس‌های ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای اعم از سرویس های ثابت و فوق‌العاده در سامانه‌های اینترنتی روزفروش و پیش‌فروش بلیت سفر ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه صرفاً بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه فهرست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهر‌ ممنوع است و محدودیت‌های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا تاریخ یادشده حذف می‌شود.

شهرکی اضافه کرد: قرارگاه حمل و نقل جاده‌ای در ستاد مرکزی این سازمان و همچنین پایانه امام رضا(ع) در استان خراسان رضوی تشکیل شده و نشست های مشترک جهت هماهنگی با سازمان ها و ارگان های مرتبط به ویژه سازمان های نظارتی و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به منظور انجام هماهنگی و اعمال نظارت‌های لازم برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: راهدارخانه‌های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده روی است و گشت‌های راهداری در محورهای این استان و سایر استان‌ها حضور مستمر دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول