اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دانش آموزان با علم اندوزی استمرار دهنده راه شهدا باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دانش آموزان با علم اندوزی و تلاش مضاعف خود در مسیر کسب دانش ادامه دهنده راه شهدا در کسب سربلندی برای ایران اسلامی هستند.

دانش آموزان با علم اندوزی استمرار دهنده راه شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی روز شنبه در مدرسه دخترانه عاطفه ارومیه با گرامیداشت یاد وخاطره رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: حق شهدای بزرگوار و رزمندگانی که هشت سال در دوران دفاع مقدس همه سختی‌ها را به جان خریدند تا امنیت و آرامش را فراهم کنند بسیار زیاد است و نباید فراموش کنیم راه آنها چراغ هدایت برای مسیری است که همه ما در پیش داریم.

وی با تبریک سال تحصیلی به اولیا و دانش آموزان و معلمان گفت: تعلیم و تربیت و علم آموزی در فرهنگ و نظام اسلامی ما از جایگاه خاصی برخوردار بوده و اولین آیات قرآنی مربوط به این مورد است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: دانش آموزان با علم اندوزی و تلاش مضاعف خود در مسیر کسب دانش ادامه دهنده راه شهدا در کسب سربلندی برای ایران اسلامی هستند.

قریشی یادآور شد: کشور ما درگذشته از استقلال سیاسی برخوردار نبود و بزرگان کشور ما مثل برده در مقابل مستکبران بودند اما هم اکنون مسوولان ما با اقتدار در سازمان ملل صحبت می‌کنند و محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان عامل و آمر اصلی شهادت سردار سلیمانی، خواستار می‌شود که این امر، نشان دهنده عزت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول