اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت در مشهد/ حضور پر رنگ نوجوانان دهه هشتادی در مراسم

پیکر دو شهید مشهدی و قوچانی آشوب‌های اخیر در مشهد از میدان شریعتی به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت در مشهد/ حضور پر رنگ نوجوانان دهه هشتادی در مراسم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت با حضور پر رنگ نوجوانان دهه هشتادی و مردم ولایتمدار مشهد در میدان شریعتی مشهد برگزار شد. 

با وجود گرمای هوا از ساعاتی پیش از آغاز مراسم مسیرهای منتهی به میدان شریعتی با ازدحام جمعیت مواجه شد و خیل کثیری از مردم برای بدرقه شهدا راهی این مراسم شدند.

پیکر پاک شهیدان «محمدرسول دوست محمدی» و  ستوان‌یکم ارتشی «مسلم جاویدی مهر» شهدای امنیت اغتشاشات اخیر و «سید ابراهیم رفیعی» و «مصطفی براتی» از شهدای جنگ تحمیلی بر دوش مردم شهیدپرور مشهد از میدان شریعتی تا حرم مطهر تشییع شد.

 

در میان سیل عظیم جمعیت حاضر در مراسم تشییع، نوجوانان دهه هشتادی نیز برای وداع و تجدید پیمان با شهدا آمده‌اند و لحظه به لحظه بر شور و حال وصف ناشدنی آنها افزوده می‌شود.

تعدادی از نوجوانان دهه هشتادی با پوشیدن کفن شعارهای؛ این همه لشگر آماده به عشق رهبر آمده/ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست/ لبیک یا زهرا/ ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، را سر دادند.

دهه هشتادی‌ها پلاکارد در دست قدم به قدم شهدا را تا حرم مطهر رضوی بدرقه می‌کنند.

همه آنها یک شعار واحد دارد و آن آمادگی برای شهادت است. حضور این حجم از نوجوانان در مراسم تشییع شهدا آنقدر محسوس است که از چشم هیچ کس پنهان نمی‌ماند.

نوجوانان دهه هشتادی با حضور در این مراسم نشان دادند وقتی حرف از خاک وطن و ولایت فقیه باشد همه با جان و دل به میدان می‌آیند و دشمنان بدانند که هر کدام از نسل انقلاب در هر سنی که باشند بی باک و شجاع به میدان می‌آیند و به هیچ کس  اجازه دست دازی و تعرض نمی‌دهند.

حضور باشکوه مردم در مراسم وداع و تشییع شهدا بیعت دوباره با انقلاب است و مردم نشان داد که هیچ گاه از ارزش های انقلاب جدا نخواهند بود.

انتهای پیام/ 70085

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول