اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ایثار جهادی مردان شرکت نفت در دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ صنعت نفت


مدیر عامل شرکت بهره برادری نفت و گاز گچساران گفت: ایثار جهادی مردان شرکت نفت در ۸ سال جنگ تحمیلی برگ زرینی از صنعت نفت در دوران دفاع مقدس است.

ایثار جهادی مردان شرکت نفت در دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ صنعت نفت

مهرداد کاهکش در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هفته دفاع نقدس یادآور رشادت و ایثار و ایستادگی در مقابل دشمنان را تبریک می گویم.

 وی بیان کرد: بی تردید یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و در تاریخ ماندگار شد،دوران هشت سال «دفاع مقدس» بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات،از خودگذشتگی ها، رشادت ها و شهادت های مردانی بزرگ است که بهترین الگو برای نسل امروز هستند.

کاهکش عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، بزرگ مردان صنعت نفت و گاز با تقدیم بیش از یک هزار شهید با اراده‌ سخت و ایثار و جهاد خود در مقابل بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ حمله موشکی و هوایی ایستادند تا امروز نامشان و از خود گذشتگی آن روزشان نقشه راه امروز ما در صنعت نفت شود.

وی گفت: از آنجا که صنعت نفت نقش ویژه‌ای در اقتصاد کشور و از اهمیتی استراتژیک برخوردار بود با وجود کارخانه‌ها و تاسیسات نفتی و هزاران کیلومتر خطوط لوله در جنوب کشور و نگهداری از این ثروت ملی نیاز به مردانی داشت که بتوانند در جبهه اقتصادی در مقابل تهدیدات و حملات دشمنان ایستادگی کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: حملات هوایی دشمن بر تاسیسات نفتی و ایثار مردان جهادی آن روز در صنعت نفت نگذاشتند لحظه‌ای شریان نفت متوقف شود.

کاهکش بیان کرد: این برگ زرینی از صنعت نفت در دوران دفاع مقدس است،کارکنان صنعت نفت از قبل  انقلاب که کمر رژیم طاغوت را شکستند تا حضورشان در دفاع مقدس و خط مقدم، نگهداری از تاسیسات نفتی در زیر بمباران های تاسیسات و در ادامه بازسازی و عبور با اقتدار از شرایط سخت تحریم تا به امروز نامشان در تاریخ ایران درخشان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول