اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام جمعه بوشهر: هدف اغتشاشگران نابودی امنیت مردم است

امام جمعه بوشهر گفت: آشوب طلبان با تخریب اموال عمومی، تعرض به نیرو‌های نظامی و انتظامی و توهین به مقدسات، امنیت و آرامش کشور را نشانه گرفته اند.‌‌‌‌‌‌

امام جمعه بوشهر: هدف اغتشاشگران نابودی امنیت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوشهر اظهار داشت:  حادثه درگذشت خانم امینی حادثه‌ای تلخ است و تمام مسئولان ارشد نظام هم در این رابطه اقدام لازم و قانونی را انجام داده‌اند و می‌دهند تا جایی که رئیس‌جمهور به طور شخصی این مسئله را پیگیری کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود:  روشن شدن ابعاد این ماجرا خواسته همه مردم است و همه به دنبال برخورد قانونی بعد از کشف حقایق این مسئله هستند، اما دشمنان قسم‌خورده این انقلاب به دنبال یک موضوعاتی هستند تا در ایران با تخریب و آشوب بتوانند به امنیت کشور ضربه زنند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد:  اگر امنیت در یک جامعه باشد آن جامعه در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد و در غیر این صورت تمامی امور در سایه ناامنی به درستی انجام نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در جامعه شاهد هستیم دستمایه قرار دادن اعتراض مردم و موج سواری دشمنان است برای رسیدن به اهداف پریشان به نوعی که  توهین به مقدسات، سوزاندن پرچم کشور که نماد عزت و سربلندی یک آب و خاک است، تخریب اموال عمومی آسیب زدن به نیرو‌های نظامی و انتظامی و توهین به مردم و زنان محجبه بستری شده برای ناامنی در جامعه که دشمنان تلاش می‌کنند با آن ایران را به سمت حوادث تلخ کشور‌های منطقه سوق دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت بوده و با این حادثه شدید‌ترین هجمه‌ها علیه نیروی انتظامی شکل گرفت. به این دلیل که نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است، دشمنان به دنبال تضعیف این نیروی حافظ امنیت هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر یادآور شد:  دشمنان بدانند آن اشتباه بزرگی که جامعه در حکومت امیر المومنین مرتکب شد و با تهاجم فرهنگی سیاسی توانستند مردم را از ولایت جدا کنند و بعد به مردم ضربه بزنند، ما مرتکب نخواهیم شد و با عبرت‌های سیاسی تاریخ اسلام و ایران و معرفت و دانش دینی تا زنده‌ایم حریم مقام معظم رهبری را حفظ خواهیم کرد.


صفایی بوشهری اعلام کرد: مقاومت عامل دفاع و پیشرفت است و در دفاع مقدس با حضور سرداران، رزمندگان، حمایت‌های مردم و با عنصر مقاومت و رهبری امام راحل حماسه‌ای آفریده شد که در تاریخ اسلام و ایران و جهان همیشه ماندگار خواهد بود.

وی عنوان کرد:  دفاع مقدس کتابی است برای آموزش دفع بحران‌ها و کسب پیروزی و موفقیت به همین خاطر باید در تهاجم‌های فرهنگی اقتصادی و سیاسی  از دفاع مقدس درس گرفت و مقاومت را سرلوحه کار قرار داد.

صفایی بوشهری اعلام داشت: اساس حرکت نظام بر اساس جوهره مقاومت، دانش، مدیریت و جهاد برای تمدن آفرینی اسلامی است.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از بیانات روشن گرانه، بصیرتی و عدالتخانه رئیس جمهور در سازمان ملل اضافه کرد: ایشان به خوبی نشان داد که ماهیت جهان استکبار چیست و تحریف، انحراف و وارونه جلوه دادن در جوهره‌ی این جرثومه‌های پلید است.

وی تاکید کرد: نشان دادن عکس سردار سلیمانی توسط رئیس جمهور در سازمان ملل نشان داد که جنایت کار چه کسی است و با این حرکت خواهان محاکمه قاتلان سردار سلیمانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول