اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

خروش مردم قم علیه فتنه و آشوب +عکس و فیلم

مردم شهر مقدس قم امروز بعد از برپایی نماز جمعه، از مصلای قدس به سمت بیت امام خمینی(ره) راهپیمایی کرده و برخورد قاطع با فتنه‌گران و آشوب‌گران را از دستگاه‌ها و نهادهای نظامی و امنیتی خواستار شدند.

خروش مردم قم علیه فتنه و آشوب +عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امروز نماز جمعه قم متفاوت‌تر و شلوغ‌تر از هفته‌های قبل با حضور امت انقلابی شهر مقدس قم در مصلای قدس به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی برگزار شد.

امام جمعه قم در خطبه دوم با بیان اینکه در این ایام عده ای تحت تأثیر شایعات و دروغ پردازی دشمنان اسلام و ایران با هنجارشکنی و هتک حرمت مقدسات بغض و کینه خود نسبت به مقدسات از جمله قرآن، مساجد و حجاب اسلامی را نشان دادند، گفت: ما هشدار می دهیم که دین اسلام در ایران اسلامی زنده است و جوانان برومند این کشور غیرت دینی را از حماسه حسینی آموخته اند.

وی ادامه داد: به این عده قلیل هنجارشکن که تحت تأثیر رسانه های دشمن قرار گرفته اند اعلام می کنیم که مردم از ارزش های اسلامی و آرمان ها و ارزش های دینی با تمام وجود حمایت کرده و ساکت نمی نشینند؛ جوشش احساسات، عواطف و غیرت دینی مردم ما به حدی بالا است که صرفا برای رعایت نظم و امنیت کشور و احترام به پلیس و قانون تا کنون به صحنه نیامده‌اند.

امام جمعه قم در رابطه با ماجرای فوت ناراحت کننده خانمی در تهران ضمن اظهار تأسف از این حادثه و اقدامات بعد از آن گفت: این اقدامات و هتک مقدسات، دل امام زمان، مراجع تقلید، حوزویان، متدیینان، خانوده های شهدا و غیرتمندان را به درد آورده است.

نمازگزاران و امت حزب‌الله شهر مقدس قم بعد از اقامه نماز جمعه، در محکومیت اقدامات اخیر فتنه گران و آشوبگران، از مصلای قدس به سمت میدان روح الله و بیت حضرت امام خمینی(ره) راهپیمایی کردند.

مردم ولایی قم در این راهپیمایی ضمن محکوم نمودن هتک حرمت بانوی محجَّبه، آتش زدن و جسارت به قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران، تعرض به نوامیس مردم، با سر دادن شعارهای «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»«مرگ بر انگلیس»، «ما همه باهم هستیم یاور رهبر هستیم»، «حیدر حیدر»، «نیروی انتظامی حمایتت می کنیم»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر»، «مزدور انگلیسی ملت ما بیدار است»، «ملت ما حسینی است، این نهضت خمینی است» و «هیهات من‌االذله» خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران و آشوبگران شدند.

 

 

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول