اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ترفند شیطان درهم آمیختن حق و باطل برای ایجاد فتنه در جامعه است/لزوم برخورد قاطع با هنجارشکنان

امام جمعه ارومیه ضمن محکومیت فتنه اخیر و آشوبگری برخی هنجارشکنان علیه مقدسات گفت: از ابتدا کار شیطان ایجاد شبهه با ترفند اختلاط حق و باطل بوده است و در فتنه های روزهای اخیر نیز عده ای با استفاده از بهانه های مختلف اقدام به ایجاد نا امنی و توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی کردند که باید با آن‌ها قاطعانه برخورد کرد.

ترفند شیطان درهم آمیختن حق و باطل برای ایجاد فتنه در جامعه است/لزوم برخورد قاطع با هنجارشکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه ضمن دعوت به تقوا اظهار داشت: تواصی به صبر و حق یکی دیگر از صفات مومنان حقیقی است که باعث آشکار شدن دشمنی شیطان و تثبیت جبهه حق می‌شود.

امام جمعه ارومیه ضمن محکومیت فتنه اخیر و آشوبگری برخی هنجارشکنان علیه مقدسات تصریح کرد: از ابتدا کار شیطان ایجاد شبهه با ترفند اختلاط حق و باطل بوده است و در فتنه های روزهای اخیر نیز عده ای با استفاده از بهانه های مختلف اقدام به ایجاد نا امنی و توهین به مقدسات و تخریب اموال عمومی کردند که باید با آن‌ها قاطعانه برخورد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از نیروهای امنیتی گفت:دشمنان بدانند همانند فتنه های گذشته این هرج و مرج ها نیز با هوشیاری مردم و لطف خدا به پایان می رسد و مردم درس دیگری به ایادی استکبار خواهند داد و انقلاب راه استوار خود را ادامه خواهد داد.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگر خطبه ها ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود:هفته پر افتخار دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاری مردان و زنانی است که با جهاد و بصیرت تاریخی سرفراز برای این ملت و کشور رقم زدند و ما باید این ایام را بزرگ بداریم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول