اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اعلام برائت مردم گیلان از اغتشاشگران + عکس

مردم ولایتمدار استان گیلان ظهر امروز با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، انزجار خود را از استکبار نشان داده و راه خود را ازاغتشاشگران جدا دانستند.

اعلام برائت مردم گیلان از اغتشاشگران + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز تجمع مردم ولایت‌مدار استان گیلان در پی هتک‌حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت (ع) و ساحت مقدس امام زادگان، مساجد و آسیب رسیدن به اموال مردم توسط اغتشاشگران با حضور آحاد مختلف مردم، نماینده عالی دولت در گیلان، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد. 

در این تجمع، مردم، میدان مصلی رشت تا میدان فرهنگ را با حضور پرشور خود طی کرده و با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق، ای پرچمت مارا کفن و با دست داشتن پلاکاردهای نیروی انتظامی دلاورمردان امنیت»، «تا آخرین نفس پای انقلاب می‌مانیم» و «هتاکان به مقدسات را مجازات کنید»، شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «ما ملت امام حسینیم» ضمن حمایت از انقلاب اسلامی، انزجار خود را از استکبار و اغتشاشگران نشان داده و خط خود را از آشوب‌گران جدا دانستند. 

 

سخنران مردمی این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم و تقدیر از حافظان امنیت در کشور به نمایندگی از حضار گفت که اینجا استان گیلان استان شهیدان املاکی، خوش‌سیرت، بیگلو و قلی‌پورها و همچنین شهر شهدا و عالمان بزرگ است و اجازه نخواهیم داد اغتشاشگران در این نقطه فرهنگ‌خیز و انقلابی جولان دهند، تا وقتی کوچکترین اغتشاشی در اینجا باشد مردم نیز در صحنه حضور خواهند داشت و مقابل آن خواهند ایستاد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول