اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نیروهای مسلح در اوج قدرت و صلابت هستند/اجازه ایجاد ناامنی نمی‌دهیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با قرارگیری در اوج صلابت و آمادگی رزمی، مایه امید برای مردم و مایه یاس برای دشمنان هستند.

نیروهای مسلح در اوج قدرت و صلابت هستند/اجازه ایجاد ناامنی نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر رحمت‌پور در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد همه شهیدان، اظهار کرد: از سال 1359 در شرایطی که کشور و ملت ما خوشحال و شادمان از پیروزی انقلاب بودند و در وضعیتی که حکومت ما نوپا بود صدام با تحریک دشمنان غربی و شرقی جنگی همه جانبه را علیه ما شروع کرد.

وی افزود: در آن شرایط نیروهای مسلح ما آمادگی لازم برای مقابله نداشتند، چرا که ارکان و ساختارها در آن اوایل هنوز شکل نگرفته بود و امکانات و تجهیزات جنگی مناسبی در اختیار نداشتیم.

امیر رحمت‌پور افزود: صدامیان با پشتیبانی کشورهای مختلف بر ملت ایران تاختند و منابع و زیرساخت‌های کشور را از بین بردند و خون عزیزان زیادی را بر زمین ریختند.

وی اذعان کرد: در چنین شرایطی نیروهای مسلح جوانمردانه پای کار آمدند و در کنار ملت ایثارگر و آزاده اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

امیر رحمت‌پور گفت: دشمنان ایران با وجود تمام عده و عده به خاطر عدم محاسبه درست از قدرت ملت ایران مجبور به توقف و قبول شکست تلخ شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح با عملیات‌های مختلف دشمنان را ضعیف و ضعیف‌تر کردند و نهایتا با عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس و ...دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی ابتکار عمل را در صحنه عملیات به دست گرفتند و کشور را از لوث وجود صدام و صدامیان پاک کردند و با پیروزی در جنگ 8 ساله جهان را متحیر کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان تصریح کرد: بصیرت و آینده‌نگری حضرت امام و ملت همیشه در صحنه و شجاعت و ایثارگری رزمندگان عامل اصلی پیروزی ایران اسلامی در برابردشمنان تا به دندان مسلح شدند.

وی به نقش‌آفرینی نیروهای مسلح در عرصه‌های حساس و مردم‌داری آنها در زمان بلایای طبیعی گفت: نیروهای مسلح با تشکیل قرارگاه‌های سازندگی در سپاه و ارتش به عمران و آبادانی کشور کمک کرده و همراه در کنار مردم و برای دفاع از ملت در میدان حاضر بوده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز نیز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند و مایه امید برای مردم و مایه یاس برای دشمنان هستند.

امیر رحمت‌پور خاطرنشان کرد: امروز ما باید قدردان آرامش و امنیتی باشیم که فرزندان خود ما در قالب نیروهای مسلح با تلاش و ایثار به ارمغان آورده‌اند.

وی در ادامه گفت: نباید اجازه دهیم که برخی از نوجوانان و جوانان به دلیل بی‌تجربگی و عدم آگاهی از مسائل سیاسی آلت دست دشمنان شده و زمینه ناامنی را فراهم سازند.

وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که امنیت و آرامش جامعه به هر قیمتی آسیب ببیند این کار نیاز به بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی جوانان دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول