اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هزار طرح صنعتی در استان البرز اجرایی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از اجرای هزار طرح صنعتی در استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها گام بلندی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه است.

هزار طرح صنعتی در استان البرز اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، روز چهارشنبه در نشست تخصصی مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیردولتی کشور که در شهرک صنعتی بهارستان کرج برگزار شد، گفت: در استان البرز سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در ۱۲ شهرک صنعتی فعالیت دارند که از مجموع این ۱۲ شهرک صنعتی، هفت شهرک صنعتی غیردولتی است.

وی ادامه داد: استان البرز ویژگی‌های خاص خود را دارد چراکه این استان از استان تهران جدا شده و در بخش زیرساخت‌های خود مشکل دارد.

عقاب نشین بیان کرد: استان البرز به دلیل نزدیکی به تهران و بازار مصرف، پرتقاضا ترین استان در حوزه جذب سرمایه گذار بوده و اکنون با کمبود زمین برای ایجاد واحد تولیدی مواجه هستیم.

وی یادآور شد: زمین و زیرساخت‌های استان البرز با توجه به حجم بالای سرمایه گذاران کافی نیست و دراین زمینه تلاش شده تمام واگذاری های زمین به صورت مزایده باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، گفت: چهار هزار و ۵۰۰ هکتار پهنه شهرک های صنعتی در البرز است که از این مقدار سه هزار هکتار در دست بخش خصوصی بوده و ۷۷ هزار نفر در این شهرک های صنعتی مشغول به کار هستند.

وی در ادامه به بحث مهاجرپذیری البرز پرداخت و افزود: این استان به دلیل همجواری با تهران پر مهاجرترین استان کشور شده بنابراین با توجه به فراوانی ظرفیت های صنعتی باید از این ظرفیت‌ها هرچه بیشتر برای توسعه آن بهره برد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول