اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تدارک ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تربت‌حیدریه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت : در گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲۵۰ برنامه درحوزه‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، نشست های بصیرتی دراین شهرستان اجرا می شود.

تدارک ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سرهنگ احمد ناصری‌موحد ظهر امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس، از این ایام به عنوان بهترین فرصت برای یادآوری حماسه‌سازی‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی یاد کرد و افزود: زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت در بین نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب امری مهم و ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه ابراز کرد: شهدا و ایثارگران در دروان دفاع مقدس با پایمردی و روحیه جهاد و از خود گذشتگی حماسه‌ای را رقم زدند که در تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.

وی با بیان اینکه نگاه در برنامه های دفاع مقدس حضور حماسی و نمادین آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح است، ابراز کرد: اگرچه قرار بود مراسم رژه خودرویی و پیاده در ۳۱ شهریور برگزار شود، اما این مراسم بصورت متمرکز در مشهد برگزار می شود.

ناصری با بیان اینکه ارج نهادن و تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در طول هفته دفاع با سرکشی از این گنجینه های ایثار و رشادت انجام می‌شود، یادآور شد: با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن که با سلاح رسانه و امپراطوری رسانه‌ای انجام می دهد نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در جهاد تبیین بسیار حائژ اهمیت و پر رنگ است.

وی با اشاره به اینکه همایش تجلیل از پیشکسوتان و یاران انقلاب به عنوان یکی از مهم ترین برنامه هفته دفاع مقدس در ۶ مهرماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و نشست های بصیرتی در مساجد، پایگاه های بسیج و ارگان های مختلف تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه همچنین از ساخت ۱۷ سوله صالحین برای بهره مندی حدود ۷ هزار نفر در این شهرستان خبر داد و اذعان کرد: استخر نیمه تمام و مرمت چمن مصنوعی از جمله پروژه هایی است که برای تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول