اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

30 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در زرآباد برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرآبادگفت: برای نخستین بار در سطح این شهرستان 30 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

30 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در زرآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، حمید رضا آذریان مهر در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس با حضور اعضا، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جوانان بازگو کنیم و به معرفی آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازیم.

فرماندار زرآباد گفت: در نخستین روز هفته دفاع مقدس رژه موتوری بسیجیان در شهرستان برگزار  می شود.

وی تصریح کرد: میز خدمت در مسجد جامع شهر زرآباد برگزاری یادواره شهدا،توزیع کمک های مومنانه،برگزاری بازی های بومی و محلی،برگزاری رژه قایقی،نشست بصیرت و چندین برنامه دیگر فرهنگی در شهرستان زرآباد بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فرماندار زرآباد نیز در این نشست گفت: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.

کوروش محمدی با اشاره به اینکه شهدای ایران اسلامی پایه گذار امنیت کشور هستند،ادامه داد: امنیتی که امروز داریم به برکت خون شهدای 8 سال دفاع مقدس است که 8 سال جانانه در مقابل استکبار جهانی از غرب تا شرق ایستادگی کردند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول