اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین خبر داد.

۱۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ شهرام امیریان جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد با موضوع توزیع و قاچاق مواد مخدر، از کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ورامین خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و مأموران پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع هروئین و مرفین به صورت گسترده در شرق استان تهران مطلع شدند.

وی گفت: مأموران با تحت نظر قرار دادن این متهم و نیز رصد فعالیت‌هایش دریافتند که وی در صدد انتقال مواد مخدر و توزیع آن در بین مشتریانش است که بلافاصله وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: پس از هماهنگی قضائی به محل مخفیگاه وی اعزام و در بازرسی انجام شده پنج کیلو و ۹۰۰ گرم مرفین و هفت کیلوگرم هروئین کشف و یک نفر متهم دستگیر و جهت تحقیقات به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

امیریان خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون و قاطعانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام می‌دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول