اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دشمن از روش‌های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می‌کند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: همیشه دشمن از روش‌های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می‌کند و این در حالیست که آگاهی‌های ما و اطلاع رسانی به مردم جامعه یک نوع دفاع محسوب می‌شود بنابراین برگزاری مراسم گرامیداشت دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا موفقیت‌های ما را پررنگ تر نشان خواهد داد.

دشمن از روش‌های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، اظهار کرد: ارج نهادن به هفته دفاع مقدس به دلیل زنده نگهداشتن ارزش‌های آن دوران است و این هفته یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان اسلام است.

وی گفت: انقلاب اسلامی برمبنای ارزش‌های دینی صورت گرفت و با پشتیبانی مردم دسیسه‌های دشمنان خنثی شد  اما در ادامه درگیر جنگ نابرابر شدیم.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: اگر تکیه بر خدا و تعالیم دینی و پیروی از ولایت نبود این رزمندگان هرگز از جان خود نمی‌گذشتند‌.

حسین نژاد با بیان اینکه دفاع مقدس و قداست آن در سایه ارزش‌های دینی شکل گرفته، ادامه داد: همیشه دشمن از روش‌های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می‌کند و این در حالیست که آگاهی‌های ما و اطلاع رسانی به مردم جامعه یک نوع دفاع محسوب می‌شود بنابراین برگزاری مراسم گرامیداشت دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا موفقیت‌های ما را پررنگ تر نشان خواهد داد.

وی یکی از این نقاط قوت در دفاع مقدس را موضوع ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: برگزاری هفته دفاع مقدس یادآور این نقاط قوت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حمله رو در رو با یک کشور نیز نوعی دفاع محسوب می شود، اما در شرایط فعلی این استراتژیک تغییر پیدا کرده و حملات در موضوع فضای مجازی و جنگ اقتصادی جریان دارد و همچنان نقش دفاع ادامه دارد، اما جایگاه و موقعیت های دفاعی تغییر کرده است.

حسین نژاد یادآور شد: باید مراقب باشیم که در اثر غفلت و ناآگاهی آبی در آسیاب دشمن نریزیم زیرا در آن صورت در مقابل این عظمت جمهوری اسلامی ایران، پاسخی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: مانور اربعین مانور بزرگی بود، دسیسه‌های زیادی در این مسیر وجود داشت اما مردم اراده شان را ضعیف نکردند.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: مردم باید با آگاهی به سمتی حرکت کنند که نقاط قوت جمهوری اسلامی را پررنگ تر کند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول