اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشارکت نفت گچساران در آزادی ۶ زندانی غیرعمد

با همکاری کارکنان صنعت نفت گچساران زمینه آزادی ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد.

مشارکت نفت گچساران در آزادی ۶ زندانی غیرعمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان با جمع آوری هدایای نقدی خود، زمینه آزادی تعداد ۶ نفر از زندانیان واجد شرایط جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

 حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان با تقدیر از این اقدام کارکنان صنعت نفت گچساران در این آئین ااظهار کرد: به عنوان مدعی العموم از اقدامات و خدمات نفت گچساران در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به مشکل کولرهای گلزار شهدا و نقش نفت گچساران بیان کرد: در بحث گلزار شهدا، بارندگی و سیل های اخیر و بسته شدن پل پادوک و خدمات شبانه روزی نفت برای احداث جاده شهید طیب و دیگر بحران ها نظیر آتش سوزی و غیره شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سنگ تمام گذاشته است.

دادستان گچساران خاطرنشان کرد: با هیچ زندانی کیفری تعارف نداریم و برخورد خواهیم کرد، اما یک دسته از زندانیان هم به دلایلی چون بدهکاری، ورشکستگی و مهریه وجود دارند که ناخواسته دچار مشکل می شوند.

حجت الاسلام ادیبان عنوان کرد: با این اقدام خداپسندانه ۶ نفر از زندانیان غیرعمد گچساران با مشارکت کارکنان صنعت نفت و رایزنی هایی که از سوی ستاد دیه صورت گرفت، آزاد شدند.

وی افزود: در بین این زندانیان فردی ۸۵ ساله نیز حضور داشت که چندین سال زندان بود و امروز خانواده های زیادی همچون خانواده این شخص با این کار خیر خوشحال شدند،امیدواریم این کار ادامه پیدا کند.

در این مراسم که با حضور دادستان گچساران، امام جمعه موقت، مدیرعامل نفت گچساران، رییس زندان و جمعی از مدیران شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد، ۶ نفر از رندانیان غیر عمد آزاد شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول