اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خبرخوب| جوانانی که برای نجات یک خانواده به آب زدند

روز بعد از اتمام شیفت بیمارستان با تعدادی از دوستانم برای تفریح به حاشیه رودخانه زاینده‌رود در سامان رفتیم که حوالی ساعت ۶ عصر اطراف منطقه باباپیراحمد متوجه سروصدایی در کنار رودخانه شدیم.

خبرخوب| جوانانی که برای نجات یک خانواده به آب زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خانواده‌ای که در حاشیه زاینده‌رود دچار غرق‌شدگی شده بودند توسط چند تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نجات یافتند.

برای اطلاع از کم و کیف ماجرا با حمید خلیل‌طهماسبی دانشجوی رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، فردی که به همراه یکی از دوستانش حافظ جلیل‌پیران، ناجی این خانواده شده بودند به گفت‌وگو پرداختیم.

وی در توضیح واقعه گفت: روز بعد از اتمام شیفت بیمارستان با تعدادی از دوستانم برای تفریح به حاشیه رودخانه زاینده‌رود در سامان رفتیم که حوالی ساعت ۶ عصر اطراف منطقه باباپیراحمد متوجه سروصدایی در کنار رودخانه شدیم.

خلیل‌طهماسبی ادامه داد: سریعا به دنبال صدا رفتیم و متوجه شدیم ۲ کودک در حال غرق شدن هستند و پدر آن‌ها نیز با اینکه شنا بلد نبود برای نجات جان فرزندانش به آب زده و گیر افتاده بود.

وی اظهار کرد: من و یکی از دوستانم بدون معطلی در رودخانه پریدیم و برای نجات این پدر و فرزندانش تمام تلاشمان را کردیم که خوشبختانه با کمک بقیه دوستان این خانواده از مرگ نجات یافتند.

خلیل‌طهماسبی با اشاره به اینکه بعد از بیرون آمدن از رودخانه با سیل تقدیر و تشکر از سوی دیگر اعضای این خانواده و مردم حاضر در صحنه مواجه شده بودند، بیان داشت: در پی این حادثه آبی که وارد ریه‌ام شده بود منجر به عفونت شد ولی خوشبختانه بهبود پیدا کردم.

وی در پایان گفت: برای من تفاوتی ندارد کجا قرار گرفته باشم، همیشه دوست دارم به مردم و هم‌نوعانم کمک کنم.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول