اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

چاه‌های تامین‌کننده آب شرب همدان پایش می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: ۷۰ حلقه چاه کشاورزی متصل به شبکه آبرسانی همدان به صورت ۲۴ ساعته پایش می‌شوند.

چاه‌های تامین‌کننده آب شرب همدان پایش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد ضروری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، چاه‌های کشاورزی اضافه شده به شبکه آبرسانی شهر همدان باید به‌طور شبانه‌روزی نظارت و از هرگونه اختلال در شبکه پیشگیری شود.

وی ادامه داد: در ۵۰ حلقه چاه متصل شده، نیروهای شرکت آب منطقه‌ای در سه شیفت کاری نظارت می‌کنند که به همین تعداد نیز کارکنان نیروی انتظامی و سپاه بر روی چاه‌ها، حضور دارند و هرگونه تخلفی را رصد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان تصریح کرد: در مجموع به همراه عوامل پشتیبان حدود ۳۲۰ نفر در طول شبانه‌روز بر روی پایداری اتصال چاه‌های کشاورزی به شبکه آبرسانی همدان، نظارت دارند.

ضروری خاطرنشان کرد: پایداری شبکه، پیشگیری از ورود هرگونه آلودگی به آب، مشاهده شکستگی یا نشتی احتمالی و جلوگیری از برداشت غیر مجاز از چاه‌ها، از مهمترین اهداف استقرار ناظران بر روی چاه‌های کشاورزی متصل شده به شبکه آبرسانی شهر همدان نظارت می‌کنند.

وی تاکید کرد: این طرح از سوم شهریور ماه آغاز شده است و تا پایان برداشت آب از چاه‌های کشاورزی ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان افزود: در مدت انجام ماموریت این ناظران، تعدادی شکستگی و تخلف در رابطه با بستن شیرها اتفاق افتاده است که با اقدامات به موقع، مشکل پیش آمده به سرعت برطرف شده است.

ضروری یادآور شد: طرح آبرسانی بلند مدت به همدان مراحل پایانی خود را می‌گذراند و اکنون مخزن شماره ۲ این طرح آبگیری شده است و بعد از تست مخزن و پمپ و الکتروموتورها، آب به ایستگاه شماره سه پمپاژ می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول