اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جزئیات صدور سند مالکیت بستر ۱۰ رودخانه استان تهران

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران گفت: در هفته جاری سند بستر ۱۰ رودخانه مهم استان تهران پس از تثبیت و حدنگاری صادر شد.

جزئیات صدور سند مالکیت بستر ۱۰ رودخانه استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی اصغرحیدرنژاد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران اظهار کرد: در هفته جاری سند رسمی بستر ۱۰ رودخانه مهم استان تهران پس از تثبیت و حدنگاری صادر شد.

وی افزود: این اقدام نقش مهمی در تعیین محدوده و جلوگیری از تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه ها و کاهش عوارض ناشی از بلایای طبیعی همچون سیل خواهد داشت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران گفت: سند مالکیت بستر رودخانه جاجرود به مساحت ۶۹۸ هزار و ۳۶۹ مترمربع در واحد ثبت اسناد و املاک پاکدشت صادر شد.

 

حیدرنژاد بیان کرد: در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان تهران سند مالکیت بستر رودخانه لات آجی به مساحت ۲۴ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک قرچک بود صادر شد.

 

وی ادامه داد:در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان سند مالکیت بستر رودخانه ناصر آباد به مساحت ۶.۲ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود صادر شد.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران تصریح کرد: سند مالکیت بستر بوجان به مساحت ۵.٩ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

 

حیدر نژاد بیان کرد: سند مالکیت بستر رودخانه مزرعه سادات به مساحت ۸.۳ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

 

وی در ادامه گفت: در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان سند مالکیت بستر افجه در سینک به مساحت ۴.١۵ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود صادر شد.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران اظهار کرد: سند مالکیت بستر رودخانه رسنان به مساحت ۱ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

 

حیدر نژاد عنوان کرد: سند مالکیت بستر رودخانه هنزک به مساحت ۵ هکتارکه مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

 

وی در ادامه افزود: در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان سند مالکیت بستر رودخانه کند به مساحت ۲۷ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود صادر شد.

 

حیدر نژاد خاطرنشان کرد: سند مالکیت بستر رودخانه نیکنامدره به مساحت ۴ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول