اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

16 هزار دانش‌آموز و دانشجوی چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 16 هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه بی‌بضاعت در استان نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

16 هزار دانش‌آموز و دانشجوی چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ۱۶ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه بی‌بضاعت در چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت برای ادامه تحصیل نیازمند لوازم‌التحریر، کیف،کفش و کمک‌های مالی هستند.

وی با اشاره به آغاز پویش شور عاطفه‌ها از ۲۴ شهریورماه جاری، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی زمینه ادامه تحصیل، رشد و بالندگی این دانش‌آموزان و دانشجویان را فراهم کنند.

محمدی اضافه کرد: مردم استان می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان به این دانش‌آموزان و دانشجویان کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت عنوان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره‌های تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی(برای دانش‌آموزان) و کمک‌هزینه شهریه(برای دانشجویان) دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: راهیابی فرزندان خانواده‌های نیازمند به مقاطع تحصیلی بالاتر و دانشگاه‌های معتبر کشور نتیجه کمک‌ها و مساعدت‌های مالی مردم نیکوکار استان است که امیدوار هستیم در سال تحصیلی جدید نیز این کمک‌ها تداوم داشته باشد.

پایان پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول