اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عاملان تیراندازی در ورامین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری ۳ عامل تیراندازی لحظاتی پس از وقوع جرم در محل و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی خبر داد.

عاملان تیراندازی در ورامین دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به جرح در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به حساسیت موضوع مراتب به‌طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ورامین قرار گرفت. 

وی گفت: در همین راستا با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم در هنگام درگیری و اقدام به تیراندازی در کمتر از چند دقیقه در محل شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با اشاره به اینکه این درگیری بدلیل اخلاف ملکی رخ داده بود تصریح کرد: در این درگیری یک نفر بر اثر شلیک گلوله توسط متهم اصلی مجروح و بلافصله با حضور عوامل انتظامی و اورژانس به بیمارستان منتقل شد. 

سرهنگ بیرانوند خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ نفر متهم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر و یک قبضه کلت کمری و یک قبضه خشاب به مراه مقادیری فشنگ کشف شد. 

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی و اختلاف ملکی عنوان کرده بود، بیان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 

فرمانده انتظامی ورامین در پایان گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول