اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برنامه‌ریزی چهار هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در خراسان‌شمالی

مدیر کل مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس خراسان‌شمالی گفت: در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی ۹۰ عنوان برنامه در قالب چهار هزار و ۸۰۰ فعالیت در استان برنامه ریزی شده است که با بارگذاری و ثبت فعالیت دستگاه ها آمار بالاتر از این میزان باشد.

برنامه‌ریزی چهار هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، امیر محمد نجاتی، مدیرکل مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس خراسان‌شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: دستورالعمل هفته دفاع مقدس به صورت مستقیم به ۷۲ دستگاه استانی و شهرستانی ارسال شده و شهرستان ها به همین روال دستورالعمل را برای بخشداری و دهیاری ها ابلاغ کرده اند.

وی با اشاره به اینکه برای هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی ۹۰ عنوان برنامه در قالب چهار هزار و ۸۰۰ فعالیت در استان برنامه ریزی شده است، گفت: البته پیش بینی این است که با بارگذاری و ثبت فعالیت دستگاه ها آمار بالاتر از این میزان باشد.

مدیر کل مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: دیدار دستگاه ها و مسئولان ارشد استانی با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، برگزاری رژه نظامی پیاده و سواره در مرکز استان، تجدید پیمان با شهدا و حضور در گلزار شهدا، دیدار دستگاه ها با خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان از جمله محوری ترین برنامه های پیش بینی شده این هفته هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در دانشگاه آزاد مرکز استان، به صورت محوری با حضور ۴۰۰ پیشکسوت اجرایی می شود و این برنامه در سایر شهرستان ها با مدیریت فرمانداری ها برگزار می شود که در مجموع پیش بینی شده که در سراسر استان از ۶ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در خراسان شمالی تجلیل شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در استان خراسان شمالی براساس آمار ثبت شده، ۷۲ شهید گمنام در ۳۲ نقطه تدفین شده اند که در سال گذشته با شناسایی سه شهید، تعداد شهدای گمنام استان به ۶۹ شهید رسید.

وی با بیان اینکه از مجموع ۳۲ نقطه تدفین شهدای گمنام در استان، هشت یادمان در وضعیت ناقص قرار دارد، گفت: یادمان ها طراحی و در برخی از آنها به مرحله اجرا نیز رسیده است اما به دلیل کمبود اعتبار کار متوقف شده است.

انتهای پیام/ رحمانی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول