اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به سفر ۴ روزه حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل به استان، برنامه‌های این سفر را تشریح کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی هاشمی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن اشاره به فعالیت ۱۰ حوزه علمیه در چهارمحال و بختیاری، گفت: هم‌اکنون ۸۴۰ طلبه در حال تحصیل و ۸۰۰ طلبه فارغ‌التحصیل در استان داریم.

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به سفر ۴ روزه مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به استان در هفته جاری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، افتتاح ساختمان حوزه ریحانةالرسول(س) در شلمزار، دیدار با مسئولان نهادهای حوزوی از جمله اداره‌کل تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه برادران، مشاور امور روحانیون استاندار، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، دیدار با مدیران و معاونان مدارس علمیه استان و بررسی مباحث کلان در سطح کشور و استان، برگزاری آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران با حضور اساتید و طلاب استان، بازدید از مدرسه فاطمیه(س) و معصومیه(س) شهرکرد و مدرسه علمیه ناغان و بازدید از مدرسه محدثه بازفت و دیدار با هیئت‌امنا و مسئولان برای رشد و احیای این مدرسه را از جمله برنامه‌های حجت‌الاسلام فاضل در این سفر اعلام کرد.

هاشمی بیان کرد: نشست مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بانوان نخبه استانی برای تبادل نظر در مباحث فرهنگی و اثربخشی حوزه خواهران در سطح جامعه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی افزود: حجت‌الاسلام فاضل همچنین با حضور در صدا و سیمای استان به ضبط برنامه‌هایی با موضوع شهادت امام رضا(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) می‌پردازد.

مدیر حوزه‌‌های علمیه خواهران استان، ارتباط مستقیم اساتید و طلاب استان با عالی‌ترین مقام در راستای بیان نقطه‌نظرات برای حل نواقص احتمالی و رشد حوزه‌های علمیه استان، پیگیری بودجه‌های مربوطه، آشنایی میدانی حوزه خواهران ستاد قم با نقاط قوت و ضعف استان در جهت تسهیل مطالبه‌گری، فراهم کردن زمینه‌های همکاری در پی دیدار با مقامات استانی و ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان را از جمله برکات این سفر دانست.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول