اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از بعدازظهر امروز تا پایان روز چهارشنبه در استان شاهد رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گاهی گردوخاک خواهیم بود.

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از بعدازظهر امروز تا پایان روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری شاهد رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گاهی گردوخاک خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرستان‌های شهرکرد، اردل، بروجن، بن، خانمیرزا، سامان، کیار، فارسان، کوهرنگ، لردگان و به ویژه شمال و شرق استان تحت تاثیر این سامانه هستند.

وی افزود: در این مدت احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال صاعقه، گردوخاک در مناطق مستعد، کاهش کیفیت هوا و احتمال خسارت و وزش باد دور از انتظار نیست.

نوروزی از مردم استان درخواست کرد تا در انجام فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر احتیاط لازم انجام شود و سازه‌های سبک و تابلوهای تبلیغاتی محکم شود.

وی گفت: کشاورزان استان جهت جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزی از آبیاری محصولاتی مانند ذرت خودداری کنند.

پایان پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول