اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام نحوه بازگشایی مدارس شهرستان دنا/تجلیل آموزش و پرورش از اصحاب رسانه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا نحوه بارگشایی مدارس این شهرستان را تشریح کرد.

اعلام نحوه بازگشایی مدارس شهرستان دنا/تجلیل آموزش و پرورش از اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، خبرنگاران و فعالان عرصه  خبر و رسانه شهرستان دنا تجلیل شدند.

 مدیر  آموزش و پرورش دنا در این  آیین گفت: شما خبرنگاران باعث رشد و توسعه اسان و شهرستان هستید و نوشته ها، خط و  بیان شما در مسیر تغییر و تحول است چرا که کار شما  مطالبه‌گری است.

 آزاده  در خصوص  آغاز  سال  تحصیلی  جدید اظهار داشت: سال تحصیلی در  شهرستان  و سراسر  کشور از  روز  ۳۰ شهریور  با  حضور  نوگلان در  مدارس  و به صورت نمادین در  شهر  سی سخت برگزار  می شود و جشن  شکوفه ها  در  مدارس  شهید نوری پور و هجرت پاتاوه و همزمان همه مدارس بازگشایی خواهند شد.

وی گفت: در  روز  دوم  جشن  بازگشایی در مدارس  حضرت زینب سی‌سخت و  عصمت پاتاوه به صورت  نمادین  و سایر  مدارس همزمان رسما  فعالیت  آموزشی  و پرورشی  خود را شروع  خواهند کرد لذا از  اصحاب  رسانه می خواهیم  به عنوان همیار  و همگام  آموزش و پرورش  ما را در این  مسیر همراهی کنند و امیدواریم که همه خبرنگاران و اصحاب رسانه با مجموعه آموزش و پرورش همکاری و همراهی داشته باشند تا بتوانیم قدم های موثری در جهت رشد و ترقی  نظام  تعلیم و تربیت  شهرستان برداریم.

آزاده درخصوص کمک به مدرسه توسط اولیا گفت: هیچ مدرسه ای در شهرستان دنا حق ندارد مبلغی دریافت کند و اولیا هر کدام هر مبلغی که در توان داشته باشند می توانند به صورت دلخواه جهت کمک به توسعه فضای آموزشی مدرسه و بهتر شدن تحصیل فرزندانشان به مدرسه اهدا کنند و هیچ اجباری هم در کار نیست.

در پایان این جلسه از زحمات خبرنگاران تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول