اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

3600 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بهزیستی هستند

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون حدود سه هزار و 600 نفر زن سرپرست خانوار در استان تحت پوشش این نهاد هستند و بر اساس تعداد خانوار بین ۴۲۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

3600 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بهزیستی هستند

علی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌اکنون حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر زن سرپرست خانوار در استان تحت پوشش این نهاد هستند و بر اساس تعداد خانوار بین ۴۲۰ هزار تومان تا یک میلیون و  ۳۲۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال، وام ودیعه مسکن در مناطق روستایی و شهری با بازپرداخت ۲۲ ساله، پرداخت کمک هزینه سرمایه کار و کمک هزینه آماده‌سازی شغلی از جمله خدماتی است که بهزیستی به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد ارائه می‌دهد.

وی، پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش در دانشگاه‌های آزاد، غیرانتفاعی و پیام‌نور، کمک هزینه تحصیلی دانشجویان دانشگاه دولتی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان، کمک هزینه جهیزیه،  بیمه اجتماعی زنان شهری و روستایی و کمک هزینه آماده‌سازی شغلی و توانمندسازی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار از جمله دیگر خدمات بهزیستی برای کمک به زنان سرپرست خانوار عنوان کرد.

پایان پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول