اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فریاد یک تراکتوری در آسیا/ ابراهیم‌زاده: از حضور در تیم تراکتور انگیزه گرفتم

بهترین گلزن مسابقات دور مقدماتی جوانان آسیا گفت: امیدوارم در مرحله نهایی مسابقات جوانان آسیا نیز مقتدرانه ظاهر شده و به مقام قهرمانی آسیا دست یابیم.

فریاد یک تراکتوری در آسیا/ ابراهیم‌زاده: از حضور در تیم تراکتور انگیزه گرفتم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در هر 3 مسابقه خود در دور مقدماتی قهرمانی آسیا به برتری رسید و برابر حریفان خود 11 گل به ثمر رساند که سهم امیر ابراهیم‌زاده مهاجم تراکتور 6 گل است.

امیر ابراهیم‌زاده در مورد صعود مقتدرانه ایران گفت:  خدا را شاکر هستم که توانستیم دور مقدماتی را با اقتدار و کسب تمامی امتیازات به پایان رسانیم.

وی افزود: خیلی احساس خوبی دارم که توانستم در این مرحله ۶ گل برای تیم ملی کشورم به ثمر رسانم و در صدر گلزنان آسیا قرار گیرم‌ و امیدوارم بتوانم در ازبکستان هم این موفقیت را ادامه دهم.

مهاجم جوان تراکتور تصریح کرد: ۲ چیز خیلی به من خیلی انگیزه می‌داد ، اول اینکه بازیکن تراکتور بودم و این به من انگیزه دوچندان می‌داد و دومی انرژی و روحیه دادن رفقا، مربیان و خانواده‌ام  بود و این موفقیت‌ها را مدیون حمایت این عزیزان هستم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول