اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استقرار چراغ‌های گردان در جاده‌های استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: برای کمک به پلیس راه، به کارگیری چراغ‌های گردان در جاده‌های استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

استقرار چراغ‌های گردان در جاده‌های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عصر امروز در شورای راهبری وضعیت تصادفات استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری اظهار کرد: به دلیل کویری بودن استان و با توجه به سرعت زیاد خودروها به‌منظور عبور از مناطق کویری و همچنین خستگی زیاد رانندگان، متاسفانه مسافران دچار حادثه می‌شوند که در این خصوص لازم است مانند ماه‌های گذشته اقدامات لازم برای افزایش ماندگاری مسافران انجام شود.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری استان و همچنین اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، اهتمام لازم جهت کمک به پلیس راه به‌منظور به کارگیری چراغ‌های گردان مانند ایام نوروز را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: لازم است نیروهای امدادی مانند هلال احمر و اورژانس با محوریت پلیس راه در نقاط محدوده کاری خود مستقر شده تا بیشتر و بهتر بتوانیم به کاهش تصادفات کمک کنیم.

حمیدی گفت: دهیاران استان‌ مکلف هستند تا با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها نسبت به تهیه چراغ‌های گردان از ادارات کل راهداری استان و راه و شهرسازی شرق استان اقدام‌  و در نقاط حادثه‌خیز و در مسیر روستاها با هماهنگی و نظر پلیس راه مستقر کنند.

وی بیان کرد: در حوزه درون‌شهری و باتوجه به شروع سال تحصیلی جدید، خط‌کشی خیابان‌ها و معابر و همچنین موارد مرتبط با آغاز سال تحصیلی انجام و آشکارسازی معابر منتهی به مدارس در دستور کار شورای ترافیک شهرستان‌ها باشد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: طرح‌ها و برنامه‌های خارج از محدوده شهری الزاما در کمیسیون ایمنی تصمیم‌گیری خواهد شد. 

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول