اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک قشمی‌ها به دانش‌آموزان سایه‌خوش در آستانه بازگشایی مدارس

کارکنان شرکت آب، برق وتاسیسات قشم در آستانه بازگشایی مدارس، با اختصاص بخشی از حقوق و مزایای خویش، محموله لوازم‌التحریر و بسته‌های بهداشتی را برای دانش آموزان روستای سایه خوش بندرلنگه ارسال کردند.

کمک قشمی‌ها به دانش‌آموزان سایه‌خوش در آستانه بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، این محموله که شامل 400 بسته و ارزشی بیش از یک میلیارد ریال بود با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم راهی روستای سایه خوش شد.

پس از زلزله روستای سایه خوش در تیرماه تاکنون مردم نوعدوست قشم و دستگاه‌های اجرایی و نظامی این جزیره، چندین محموله کمک‌ از لوازم سرمایشی و مواد غذایی تا مواد بهداشتی و لوازم‌التحریر را برای زلزله‌زدگان ارسال کرده‌اند.

بامداد شنبه یازده تیر 1401 دو زلزله بزرگ به قدرت 6.1 و 6.3 ریشتر بندرخمیر و بندرلنگه در استان هرمزگان را لرزاند که در این حادثه 111 نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند. براثر این زمین لرزه‌ها که چندین پس‌لرزه بزرگ نیز به دنبال داشت، شمار زیادی از واحدهای مسکونی به طور کلی تخریب شدند.

حالا پس از حضور نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و ارائه خدمات گسترده وضعیت تا حدی زیادی به شرایط عادی بازگشته و دانش‌آموزان خود را برای رفتن به مدرسه آماده می کنند و مردم قشم بار دیگر نشان دادند همچون همیشه در کنار هموطنان خود هستند.

پایان پیام/88074

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول