اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مسابقات جهانی روئینگ| جاور به شانس مجدد رفت، محمودپور به یک‌چهارم

قایقرانان کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی روئینگ به آب زدند.

مسابقات جهانی روئینگ| جاور به شانس مجدد رفت، محمودپور به یک‌چهارم

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی روئینگ به میزبانی چک در حال برگزاری است که در اولین رقابت نمایندگان کشورمان، مهسا جاور در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان در گروه اول دور مقدماتی به مصاف رقیبان رفت.

در گروه مهسا جاور نماینده چین نفر پنجم المپیک توکیو و صاحب مدال نقره کاپ 1 جهانی، نماینده نروژ دارنده مدال برنز المپیک توکیو در روئینگ چهارنفره، نماینده استرالیا دارنده مدال نقره کاپ 2 و 3 جهانی و پاروزن اسپانیا مقام ششم المپیک توکیو در روئینگ دونفره حضور داشتند.

جاور در رقابت دور مقدماتی در رقابت با حریفانی از استرالیا، اسپانیا، چین، نروژ و مصر با زمان 7:51.73 دقیقه پنجم شد و به شانس مجدد راه یافت. در این رقابت نمایندگان استرالیا، اسپانیا و چین اول تا سوم شدند. جاور فردا در دور شانس مجدد به مصاف رقیبان می‌رود.

در ادامه رقابت نمایندگان کشورمان، امیرحسین محمودپور در روئینگ تکنفره سبک‌وزن مردان در گروه پنجم دور مقدماتی به مصاف رقیبان رفت.

در گروه امیرحسین محمودپور نماینده مکزیک نفر چهارم قهرمانی جهان 2019 و پنجم قهرمانی جهان 2018 و نماینده ایتالیا نائب‌قهرمان اروپا در سال 2022 و 2021 حضور داشتند.

محمودپور در مسابقه گروه پنجم دور مقدماتی در رقابت با حریفانی از مکزیک، ایتالیا، گرجستان و اتریش با زمان7:02.49 دقیقه دوم شد و به یک‌چهارم نهایی راه یافت. در این رقابت نمایندگان ایتالیا و اتریش اول و سوم شدند.

محمودپور چهارشنبه 30 شهریور در دور یک‌چهارم نهایی به مصاف رقیبان می‌رود.
در ادامه رقابت نمایندگان کشورمان، نازنین ملایی در روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان در گروه اول دور مقدماتی به مصاف رقیبان رفت.

در گروه نازنین ملایی نماینده ایرلند نفر چهارم اروپا در قایق دونفره و دارنده مدال نقره کاپ 2 جهانی، پاروزن هلند نفر سوم اروپا و مدال نقره کاپ 1 جهانی و نماینده مکزیک مدال نقره کاپ 3 جهانی حضور داشتند.

ملایی در مسابقه گروه اول دور مقدماتی در رقابت با حریفانی از مکزیک، ایرلند، هلند، ژاپن و فنلاند با زمان7:43.05 دقیقه سوم شد و راهی شانس مجدد شد. در این رقابت نمایندگان مکزیک و ایرلند اول و دوم شدند. ملایی سه‌شنبه 29 شهریور در شانس مجدد به مصاف رقیبان می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول